Ας δούμε πώς ένας οργανισμός μπορεί να φτάσει στο Επίπεδο 3 του μοντέλου ψηφιακής ωριμότητας eLearningworld για την ενσωμάτωση της EdTech. Να κάνουμε τη μάθηση πιο αποτελεσματική και γενικά να βελτιώσουμε την εμπειρία μάθησης. Οι εκπαιδευτικοί/εκπαιδευτικοί εκπαιδεύτηκαν στο Επίπεδο 2 και σε κάποιο βαθμό, το ψηφιακό περιεχόμενο χρησιμοποιείται στην εκπαίδευση. Αλλά τώρα είναι η ώρα να ενσωματώσουμε το ψηφιακό περιβάλλον με την παραδοσιακή τάξη. Εδώ ακολουθήστε πέντε σημεία για να ενσωματώσετε επιτυχώς EdTech:
- Ορίστε τους στόχους και το όραμα για τη μετατροπή του μαθησιακού περιβάλλοντος.
- Συσκευές και πρόγραμμα σπουδών – οι αποφάσεις για τους τομείς αυτούς θα πρέπει να λαμβάνονται ταυτόχρονα από ένα κοινό όραμα.
- Ενσωματώστε την ασφάλεια του ψηφιακού αλφαβητισμού, δηλαδή διασφαλίσεις, έτσι ώστε κανένας μαθητής ή δάσκαλος να μην παραλειφθεί. Επειδή αυτός ή αυτή δεν είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει τα ψηφιακά οφέλη με ακρίβεια.
- Αποφασίστε και εφαρμόστε μια στρατηγική ψηφιακού περιεχομένου και εργαλείων και κάντε την να λειτουργήσει με το παραδοσιακό μαθησιακό περιβάλλον. Πώς βοηθά αυτή η στρατηγική τους μαθητές να επιτύχουν τους εκπαιδευτικούς τους στόχους;
- Αποφασίστε πώς να κάνετε χρήση των ψηφιακών εφαρμογών μάθησης δεδομένων. Για να βελτιωθεί η μαθησιακή εμπειρία για τους μαθητές. Για να επιτευχθεί ένα καλύτερο αποτέλεσμα.
Συντάχθηκε απο τον
LarsGoran Bostrom©
Author of the book Learning Design in Practice for Everybody
Teacher training about Digital Tools for Learning Design It’s FREE! Chapter 1 is published now
Chapter 1 Introduction for Rapid Digital Learning Design – Click here for more info
Chapter 2 Introduction for Learning by Doing Design – It will be published on April 8
Chapter 3 Introduction for Digital Learning Analytics – It will be published on April 15
Chapter 4 Introduction for Gamification – It will be published on April 22
The content is developed from the book Learning Design in Practice for Everybody and the work with the interaQtive book: Learning Design – Pedagogy of Coding & Media Literacy within Storyteller PublishingLab.