Μετατρέποντας το επίπεδο e-βιβλίο σε μια καθηλωτική εμπειρία

Μετατρέποντας το επίπεδο e-βιβλίο σε μια καθηλωτική εμπειρία

Μετατρέποντας το επίπεδο e-βιβλίο σε μια καθηλωτική εμπειρίαΗ πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα ήταν η παιδική ηλικία του Transforming the flat eBook into an immersive experienceεπίπεδου e-βιβλίο. Ήταν το τυπωμένο βιβλίο σε ψηφιακή μορφή με κάποια πρόσθετα χαρακτηριστικά ανάλογα με το οποίο e-reader που χρησιμοποιούσατε. Το e-Βιβλίοήταν ακόμα μακριά από την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, ακόμη και εκείνη την εποχή. Οι συντάκτες του  The Horizon Report 2011 Edition στο τέλος αυτής της δεκαετίας έγραψαν ότι:

“Η πιο ενδιαφέρουσα πτυχή των ηλεκτρονικών βιβλίων, ωστόσο, δεν είναι οι συσκευές με τις οποία έχουν πρόσβαση. δεν είναι καν τα ίδια τα κείμενα. Αυτό που κάνει τα ηλεκτρονικά βιβλία μια δυνητικά μετασχηματιστική τεχνολογία είναι τα νέα είδη εμπειριών ανάγνωσης που μπορούν να καταστήσουν δυνατές. Οι εκδότες αρχίζουν να εξερευνούν πλούσια οπτικές διασυνδέσεις που περιλαμβάνουν πολυμέσα και συνεργατικά στοιχεία.”

Εντούτοις, το μόνο πράγμα που συνέβη πραγματικά κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας ήταν ότι το audiobook εισήχθη σε ένα πλήρες ψηφιακό σχήμα. Είτε για λήψη είτε ως συνδρομητική υπηρεσία ροής. Ήταν μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη, αλλά μακριά από τους συντάκτες του οράματος horizon report 2011 για πλούσια οπτικές εμπειρίες που κάνουν χρήση της τεχνολογίας. Δεδομένου ότι αυτό είναι όπου το ψηφιακό βιβλίο γίνεται μια μετασχηματιστική καθηλωτική εμπειρία.

μια καθηλωτική εμπειρία

Δεδομένου ότι η τεχνολογία συνέχισε να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς αυτό θα μπορούσε τώρα να περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά διαδραστικά χαρακτηριστικά, gamification καθώς και εικονική και επαυξημένης πραγματικότητας. Το τελευταίο θα μπορούσε να κάνει το ψηφιακό βιβλίο συγχώνευση με τον πραγματικό κόσμο σε μια χωρίς σύνορα και απεριόριστη εμπειρία από όποιο θέμα ή ιστορία που θέλετε να εξερευνήσετε ως iReader.

Συντάχθηκε απο τον
LarsGoran Bostrom©


Storyteller PublishingLabStoryteller PublishingLab καθηλωτική εμπειρία is a makerspace or development platform for interactive books. Where the main target groups are publishing houses and educational organisations. The features on the platform are characterised by flexibility, versatility and advanced technology that not requires any programming skills and are very easy to use. The user can totally focus on empowering the stories and other content with different forms of interactivity.